Money?

Mm, nyduschad efter morgonens friskvårdpass. Vi körde samma som igår på friskvården; Ultimate Frisbee (???).  Trött är jag, men ska nog inte gå och lägga mej än. Ska sticka ner till byn en runda och köpa lite mer träningskläder kanske. 

Men nu ska jag kolla om jag fått nåt i pengaväg från CSN. Och har jag inte det så ska jag slå dem en pling (brr...) för att höra om var jag gjort fel.
Nä, det enda som kommit in var den lön jag tjänade ihop i juli månad. CSN, var redo, här kommer jag!

Nähe, jag trodde 0771-nummer var gratis. Pling plong säger det i mobilen och mitt "kort är snart slut, vänligen fyll på mobilen", eller vad det stod, medan jag skulle trycka 1 eller 2 och #. Välja, välja, välja. Jävla telefonsvarare som käkar upp mina pengar, jag ville prata med en gratis människa! Fuck.

Då får jag alltså ta byn först, samtidigt fylla på min mobil. Undrar om det finns nån vaken som vill följa med.

Nej, Freddie har inte hört av sej! =)

Shit, vad hackigt detta inlägget blev. Jag fick låna telefonen nere i receptionen så att jag kunde ringa till CSN. Tillslut kom jag fram till en kvinna och hon påstår att det inte kommit in nån studieförsäkran, att jag inte skulle ha genomfört det ordentligt.
-"Det ska komma upp en sida när du tryckt på den knappen som säger..." bla bla bla. Tror hon jag är dum i huvudet, det klart att det kom upp en sida, jag vet att jag gjorde det sist. Men det klart, det handlar ju om mitt liv, klart det ska krabba! >(

Ska få sällskap till Team Sportia iaf, men det blir efter lunch, nu får jag väl skicka in den där studieförsäkran igen och sen sova en liten stund, tills det är dags att äta. Igen... =)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh fan, aja hoppas folk tänker lite på de då och inte fortsätter. Fast hittar man folk man trivs med snabbt så kan man ju inte hjälpa de.



Asså tkr du, jag hatar dill men älskar kräftor så de går väl inte riktigt ihop va =P

2008-08-26 @ 12:14:33
URL: http://amandamars.blogg.se/
Postat av: Amanda

Asså tycker du de e så fortfarande? Hmm jag och dom jag umgås med är och har alltid varit väldigt öppna för nytt folk, även om man kanske inte kommer in i gruppen så låter vi det aldrig kännas som att vi stöter ut folk så jag har inte vart me om de.



Neeje de gör dom inte :P

2008-08-26 @ 16:44:34
URL: http://amandamars.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0