Markaryd by night

Ja, så har man supit till igen, men inte lika illa som i onsdags =)
Ikväll fick jag se Stora hotellet och de behöver verkligen bättra på sin konditionering! Jag har aldrig varit med om ett varmare dansgolv! Jag var ute bland rökarna på terassen typ hela kvällen.
- Efterfest! var det nån som yttrade.
- Fan vad kul, tänkte jag och jag och två killar heddade mot den utmärkta platsen. Men? Ingen annan följde efter... Så det var vi.. Inte så värst kul, men jag fick go massage ... <) Jag som aldrig får massage, jag är alltid den som masserar. Me like!
Ja, folk blev fullare än jag, men jag är sömnig och ska lägga mej. Imon ska jag på "danslektion" (hålls av en klasskompis) klockan 1500, så måste ha lagat och ätit innan dess.

Vissa killar blir väldigt pussiga när de druckit....

Kommentarer
Postat av: bodil

hähä, trekant må hända?

2008-08-31 @ 12:01:07
URL: http://bossebodil.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0