Fylledålig

Nä, inte jag! Konstigt nog, jag blev rätt dragen igår, hade tom lagt en plastbunke bredvid sängen för att jag trodde att jag skulle må dåligt på morgonen, men icke =) Det gick jättebra att städa upp efter gårdagens förfest med avslagen och unken doft från alla glas, burkar och flaskor.
Vaknade ganska pigg 0930 och klev upp 1000 för att lösa melodikrysset, det var mycket enkelt, men när det var slut kände jag att jag var ändå var trött, så jag gick och la mej igen. Vaknade inte förrän 1300...

Igår ja, det var hemskt trevligt, hade förfest hemma hos mej som sagt. Folk från klassen var hemma, vi pratade gamla minnen, sjöng Sing Star och chipsade dipp. Och söp såklart! <)) När vi var riktigt mogna och glada åkte vi ner till stan och Karl-Oskar. Man ska inte gå i smala klackar i Växjö, de skalas sönder emellan gatstenarna. Mina fina skor... =,(
Väl nere så gjorde vi inte så mycket, käkade langos och gick ungefär.. Det var så jälvla mycket vitlök i den där langosen och nåt som min mage inte tålde. 0530 tittade den nämligen upp igen, bara langosen, ingen dricka eller nånting. Att jag luktade illa i käften i morse!
Blev även raggad på av en 15åring... =) Satt på Gröna grejen och så kom han fram och skakade hand och presenterade sej, hörde inte vad han hette, men jag svarade "-Trevligt!".
"-Jasså, heter du Trevligt, vad heter du i efternamn då, Snygg eller?" Nä... Gå är du snäll...

Idag har jag käkat thai med Maja och Bobban. Min magsäck hade krymt till halva sin ursprungliga storlek av nån anledning, jag orkade dryga hälften av min måltid. Efter denna mad tog jag bussen till min moster, de hade förfest innan de skulle ner till Karl-Oskar. Ganska tråkigt var det att titta på medan de drack GT och jägermeister... =/ Men jag ska ju upp till jobbet imorgon, så därför är jag nykter och ska hoppa in i duschen nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah asså de e då inte varje dag man är det =P

Hoppas du haft en bra helg =)

2008-08-10 @ 23:23:13
Postat av: Amanda

Hahah asså de e då inte varje dag man är det =P

Hoppas du haft en bra helg =)

2008-08-10 @ 23:23:36
URL: http://amandamars.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha asså åh fan. Men ibland får man sånna fyller som bara blir asbra haha, man mår bra både på kvällen å dan efter. Asså njae, jag är sånn att har jag bestämt att jag vill ut så har jag svårt att sitta på en förfest hela natten. Går hellre ut nån timma och sen hem till nån igen iså fall.

Min helg har vart jättebra =)Hur mysig som helst.

2008-08-11 @ 10:45:49
URL: http://amandamars.blogg.se/
Postat av: Amanda

Mm fast jag tror ändå allt sånt har med vad man ätit. Om jag dricker grädde/röd mjölk innan jag går ut blir jag inte bakis alls. Men jag dricker aldrig så mkt så jag blir full och sen bakis. Njae jag brukar inte åka på efterfest, vi hade de ofta innan när jag bodde med mitt ex. Det beror väl på vart man går ut, vi brukar hålla oss i kungsbacka där vi bor och då räcker det med att va ute 1-2 timmar. Åker vi till gbg så blir det mer =)



De vart, godis, film och pojken. Hur mysigt som helst =)

2008-08-11 @ 12:01:00
URL: http://amandamars.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0