Effektiv

Jag har varit så jävla duktig idag! Har städat och fejat hela förmiddagen och långt in på eftermiddagen. Jag har sopat (orka krabba med att hämta dammsugaren i en annan byggnad...) på rummet, i hallen och på toan. Ristade sängkläder och diskade, rengjorde handfat och toalett. Dock så är det rörigt på mina möbler, det som hade plats på golvet tidigare har flyttats upp en nivå. Usch, jag har ju verkligen ingenstans att ställa/lägga mina saker...

Ja, jag gick då in för mitt arbete så intesivt att jag mitt i disken hörde en bil gasa och genom fönstret i hallen ser jag en vit volvo rulla iväg. -Jävlar, Maja! Jag skulle ju gå ut och säga hej då ... =,(
Förlåt, Maja, hoppas att vi träffas igen ...

Nu har jag en timme och tjugo minuter på mej att göra mej i ordning, för klockan åtta ska vi bort till den andra internatbyggnaden och förfesta där innan vi sticker bort till hotellet. Hoppas det blir kul. 

I natt/i morse drömde jag om död. Ta det inte personligt, men jag drömde att jag läste på text-tv att Jerry Willians dött. Nästa dröm var att pappa ringde och sa att min ena faster var det. Och i den tredje var det Lena Philipsson. Obehagligt... Och ikväll mellan 1700 och 1800 såg jag en dokumentär om Lady Diana och det visar sej vara elva år sen hon dog. Det visste jag inte innan jag gick upp till allrummet och såg dokumentären! Brr...

Fick ju laga min egna mat idag, pannkakor fick det bli. Mätt... Imon har jag planerat en vegetarisk lasagne, får se hur det går.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0