Bowling

Idag fylldes morgon och förmiddag med ytterligare information. Lite ändringar av scheman fick det bli tid till ock. Klockan ett däremot, förvarnades det att det skulle stå en buss nere på parkeringen. Den bussen gick till Halmstad och en timme skulle fördärvas med bowling! =)) Nu kom jag ju då bara på en snörplig tredjeplats av fyra, dessutom smärtar tre fingrar på min högerhand (ni kan nog gissa vilka), men roligt hade jag!

Imorgon startar inte dagen förrän 1300, men det är fortfarande frukost 0700, så den får man gå ner till och sen gå tillbaka och sova vidare =)

Hoppas jag får roligare ikväll!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Aha men säg de till henne då så får du väl se vad som hände.. fortfarande inte en person som det är värt å va vän med tkr jag hehe

2008-08-20 @ 22:12:36
URL: http://amandamars.blogg.se/
Postat av: glenndinvänn

ja du-- jag känner nog inte igen dej på skolan tyvärr menjag har bara en bild o gå på

vet inte ens vad du heter om du inte heter al vill säga..

hälsa någon gång vi springer förbi (kanske du redan gjort det)

finns en mkt billigare affär men den ligger några km utanför.. men kan vara bra till allt möjligt har nästan allt.

kram

2008-08-21 @ 21:50:21
Postat av: bodil

vah? vad svarade du nu på.. 20 år senare??

2008-08-21 @ 22:14:12
URL: http://bossebodil.blogg.se/
Postat av: glenndinvänn

jag är alltid sen.utom nu då

2008-08-21 @ 23:40:05
Postat av: Amanda

Ne jag tkr du ska skita i henne, så som hon gjorde gör man bara inte. Hur känns de annars på skolan nu då??

2008-08-22 @ 15:58:45
URL: http://amandamars.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0