Frukt och keso

Idag har det ju inte varit en så fruktansvärt händelserik dag precis. Jag kliver upp runt 0930, en kvart senare sätter jag igång och målar två konsoller och en hylla med en ihoptorkad pensel.. Det gick väl inte så väldans bra, men svarta blev de..! och jag med. Ägnade således ett par minuter till att skrubba mina händer med den vassa sidan av tvättsvampen, inte helt resultatlöst!

Efter det fick det bli frukost. Sen gjorde jag väl inget mer förrän jag tog mej ett mellanmål bestående av skivade äpplen och bananer och KESO. Underbart gott! Keson är istället för glass, men å andra sidan är keso nåt ostaktigt och det får jag ju inte heller äta tydligen, så vad ska jag göra nu? Sorgligt..

Har varit på jobbets tills en halvtimme sen ungefär. Jävla kortläsare till att sluta fungera mitt i allt folk! TRE gånger, på en eftermiddag/kväll!! Helt sanslöst, och sen står man där som en idiot och får ta skit från kunder som av nån anledning tycker att allt krabb är MITT fel... Seriöst...

Jaja, inget allvarligt har hänt i alla fall, och nu ska jag äta lite riktig mat för första gången idag. Det har hittills blivit
Nåt havrevällingaktigt
Ett äpple, en banan och ett par skedar keso
Fyra knäckebröd med smör

Detta och 1,5 l vatten. Undrar hur länge man skulle överleva på detta? Havregryn är ju nyttigt, så även frukten och brödet. Hur nyttigt är det med mjölkprodukter egentligen? Det ingick ju också i alla mina mål; mjölk, ost och smör.

Nu vankas det i alla fall biff, potatis och sås, förhoppningsvis utan grädde =) Det är förmodligen mammas Tomas som står för gödningen, kan även vara modern själv. Det återstår ju att se. 2110.. Matdags!!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0