Den där JÄVLA Mary

Vilken trög dagsatan det var igår.... Jag gick omkring som i sömnen, inget stämde i mitt sätt att tänka och resonera, hjärna och kropp samarbetade inte för allt ris i Kina. Mitt tröga nöt går in på Åhléns som köper två förpackningar bomullspaddar Á 20:- När vi har på jobbet för 7-8:-!! Och sen var det ju jobb på detta och det kunde ju bara sluta som det gjorde också. Diff på 200 spänn. Någon stackare försvann utan växel tillbaka. Förhoppningsvis kommer den och hämtar dem idag. Känner du dej hågad? De väntar på dej!
 
Gick och la mej och deppade sen när jag kom hem, jag fattar inte att jag kan vara så dålig. Kollade på Astrid Lindgren, det fick mej iofs på lite bättre humör då hon är en av mina hustomtar =) Ääälskar Astrid! Eller, ja, vet inte så mycket om henne just, men hennes påhittade figurer!

Sen efter det var det inte så mycket mer att titta på. Men en sak gjorde mej så förbannad. Zappade till trean och vad visar de? DEN DÄR MARY!! IGEN???? Jag är så fruktansvärt jävla skittrött på den filmen så det finns inte, TV gör för fan inget annat än att visa den. Den och Air Force One, fast nu har jag inte sett att den gått på länge iofs, men den har rullat aningens för många gånger den med. Jag är så trött, så trött, så trött på den där filmen så det finns inte på kartan... >(
Fast å andra sidan så var det ju min satdag igår så det kunde ju inte toppas bättre... Och inget annat fanns det att glo på heller, så det var bara att stänga av den och lyssna på Karlavagnen i stället. Det handlade om Vad är glädje för dej? Efter en stunds lyssnande gick tankegångarna ungefär så här:

- Fan, vad alla är glada idag då?

Somnade innan Nattjakten i går/dag, vad man nu ska säga.. I natt. Och har gjort det TVÅ nätter i rad! Shit vad trött jag måste vara, det var sanneligen inte nyss jag gjorde det senast. INNAN Nattjakten! Däremot har jag vaknat och lyssnat på Steg för steg. Jag tror att svaret ska vara Eld. Eller nåt ditåt, minns inte riktigt den första ledtråden, men imon bitti kommer en sammanfattning på alla tre och inte förrän på fredag får man reda på rätt svar. Spännande spännande!

Nähe, får väl börja göra sej i ordning lite smått, Memma kommer och hämtar mej för en shoppingrunda på stan och Söder, vad hon nu ska göra där. Jag skulle iaf påminna henne om det, och att hon ska köpa en tsunamiljusstake. Vad är det för nåt? Aldrig hört talas om, vad jag vet. Annars har det passerat obemärkt. Memma, Memma =)
Vi ska ju hitta födelsedagspresent till Bobban med, hon fyller ju imon. Lilla Bobban 20 år =) Detta innebär ju att jag inte får vara langare längre! <'(

Ser att Malm är inloggad på MSN, får gratta henne med, hon fyllade ju igår.

Nähe, dags för operation Mejjk App på!

Kommentarer
Postat av: Malm

Ys, bolaget igår blev de haha =) vart jobbar du?

2007-11-15 @ 00:21:38

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0