Cider och sorbet

Nu, efter påbörjad Carmen-vecka, har jag kommit hem för att spendera tiden med TVn. Titta på Idol och Fredag hela veckan (som pågår just nu) och spela in Dobidoo och förra veckans missade Extra Extra!.
Till detta tar man en överbliven cider från en annan helg av styrkan sju-nolla. Plussa på nån portion hallonsorbet, då vanlig glass är förbjuden i min mage just nu. Sorbet är mycket gott!!

Det är bara det, att när alkohol inte har förtärts och konsumerats på dessa långa mellanrum så känner jag, i skrivandets stund, att det går väldigt snabbt ut i blodet. En halv sju-nolla har fått mej "salongs". Weird... =/

Jag har ändå ätit bra idag, för att vara jag iaf, så jag kan inte förstå riktigt varför, men föregående styckes förklaring är min teori. Det där med att jag inte dricker så ofta numera alltså, men det kanske bara var jag som inte fattade det... <))

Jaa, det var väl egentligen allt jag hade att delge för idag, intressantare blir det nog inte för läsare, men jag har ju en hel halv sju-nolla med päronsmak att droppa i mej så vi får la se hur detta slutar. Carmen imon vid 10 blir det i alla fall, tänker ta promenaden till Norrtull, så det blir avgång 0900.

Natti natti när sömnen infaller!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0