Sangta Lussiia

Ett skitkul dygn har det ju klart varit! Sjöng lite grann i kören i går, efter det bar det av neråt staden! Hem till den kära vännen för fest! Hon och jag på tu man hand! Det var baske mej inte i förrgår! Framåt midnatten gick vi till Paus för en drink och det var mycket trevligt, ganska lite folk för att vara natt innan Lucia.. Brukar det inte vara rätt livat då?
En liten efterfest blev det givetvis också, och då det hade blivit torsdag och Luciadag blev det chips och choklad! Tillsammans med Jimmy Neutron! <) Bättre blev det ju inte!

                   
<--- Käre vännens pojkvän Sheen!

Idag sen skulle det bli en shoppingdag som ingen sett maken till med Memma, men den avbröts av att min mamma ville att vi skulle komma och lussa för gamlingar på hennes jobb! Och det gick vi ju tillslut med på, så jag fick köra Decembernatt på keyboard... Haha, skoj =) Men det var tydligen uppskattat!

Shopping blev det ju sen med, Grönbolaget tjänade lite grann på mej bland annat. Gina Tricot lika så. Nu är julaftons-/nyårsaftonsutstyrseln klar. Bara alla julklappar med! Det blev inga idag, så vi fick allt ta och boka in en till tid för det, Memma och jag.

Sen vart det ju lucia i domkyrkan, de var bättre i år än förra året, men de körde samma Staffanarr som i fjol och det impade inte särskilt på mej... Tåren kom under Betlehems stjärna, men den var på god väg redan under Hammarströms Sankta Lucia. Men de Carmendeltagare som var med i luciatåget ska få höra att det var fullt godkänt! =)

                                                             image27

Idag blev jag pirrig i magen med, antingen var jag nervös, kär eller illamående. Hoppas på kär! =))

Imon är det då dags för föreställning igen, gytt! Det är bara två den här helgen och jag ser fram emot lusse/julfesten <)

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0