Julkrubba - ska det vara så svårt?

Nu har jag fått en dille på att jg vill ha en julkrubba på bordet i hallen. Men finns det att få tag på? Nä.. Har varit nere i stan idag och raggat i diverse inrednings- och prylaffärer, men lottlöst. Vilken sorts affär ska man söka i?
Var ju på Rusta igår med, men ingenting, City Gross nu i eftermiddags, men ingenting. Säkert  bara för att jag vill ha en. Det var samma sak förra eller förrförra, vilket det nu var, när jag ville ha en Newtons Vagga (bilden) så fanns det givetvis INGENSTANS! Då visste jag inte vad det hette heller, så det blev ett otal timmars letande på nätet innan jag lyckades hitta en. Men allt krabb bara för att jag vill ha det...


Nu bär jag och Memma på en hemlighet. Den kommer inte avslöjas förrän jag har beviset i handen... Vilket spännande liv jag fick helt plötsligt! Lite för spännade enligt min mening, men det måste göras...

Annars inget nytt på den här fronten. Ledig imon, ska sova tills kören börjar 1930.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0