Idag ska det jävlar ske!

Hela veckan har jag försökt ringa till min optiker för att beställa tid för utproving av nya linser och till homeopaten då alla mina tabletter är slut. Men det går bara inte! Jag vet vad folk tänker och säger, för jag tänker det själv: - Hur svårt kan det vara, det är bara att ringa!? Men det är ju uppenbarligen inte det. Önskar att man kunde beställa tid via deras hemsida eller nåt sånt. Men det funkar inte, jag har kollat.. Men idag måste jag ringa dem, annars vet jag inte när jag ska hinna.

Tog mej en liten sovorgon idag och låg till 1030, då satte jag på radion och lyssnade på Syréns Kafé som var i fullgång. Jag låg och lyssnade på när Thorleifs berättade om hur de jagade ut möss ur sin turnébuss. Och Lisa Syrén drog till med en underbältet-kommentar!

- Jag trodde i eran ålder att ni var lite glada över att få in en mus i bussen!


Lisa Syrén, som är kronobergsradions svar på Titti Schultz! I alla fall har det fram tills nu varit min uppfattning, pryd och anständig i alla lägen, och så kommer detta som en käft på smällen! Tänk så det kan bli ...

Jaja, jag har ännu inte kommit igång med frukosten och det kanske man ska klara av innan jag utsätter mej för min ångestfyllda rädsla, min fobi mao. Ringa. Huvaligen! Men frukost är ett kanonbra uppskjutningsobjekt! Då tar vi itu med den först, så får vi se hur långt jag kommer med det andra sen, jag måste ju borsta tänder och sånt med!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0