For Sale!

Just nu ligger jag ute på Tradera som köpintresserad. Jag väntar på att en auktion ska gå ut, vilket är 1255. 1253 har jag nämligen tänkt höja summan. Jag är nog lite jävlig så, men jag vill ha den och relativt billigt blir det ju med =)
           

Det är det här jag skulle tycka va intressant att blära i i fotogenlågan när timmen är sen ... <)

Jaha, då det inte gått mer än nån enstaka evighet sen jag biktade mej sist så vet jag ite rikigt hur jag ska få fantasin att räcka till. Det har ju itne direkt hunnit hända nåt... Jag kan ju kanske säga att jag ska ringa optikern idag iaf, för det gjorde jag ju inte under hela förra vekan.. Jag kan själv inte fatta hur det kan vara så svårt. Men nu måste jag ha nya linser.. Jag ska visserligen ner till stan ett par ögonblick så då kanske jag kan droppa in och tala om det där i stället... Jaja, får se hur jag gör.. Jag får väl ta mej i kragen!

Men, jag återkommer om den häringa auktionen! =)) Skitintressan att läsa om, javisst, känner det med...

al


1256
Klart som fåglarna att jag fick den! Men nu känner jag ett litet styng av dåligt samvete då den andra människan också var online och kämpade för det han legat och budat för länge, och så kommer jag in 2 minuter innan stängningsdags! =/ Jaja, nu har jag ett mail att läsa från Tradera och om ett par dar har jag en bok att läsa från GAS! Tjingeling!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0